ImageEL BLOC PRESENTA EL PRÒXIM DISSABTE EL SEU CANDIDAT A L’ALCALDIA D’ALCOI

Paco Blay va estar elegit per unanimitat candidat a l’alcaldia d’Alcoi per l’Assemblea local. I el proper dissabte, dia 27, en un sopar que tindrà lloc en l’Hotel Reconquista, serà proclamat com a tal davant militants, amics i simpatitzants.

El regidor del BLOC a l’Ajuntament d’Alcoi, Paco Blay, ha estat elegit per unanimitat en l’Assemblea Local del BLOC, candidat a l’alcaldia d’Alcoi per a les pròximes eleccions a celebrar el pròxim mes de maig de 2007. L’acte públic de proclamació tindrà lloc el dissabte dia 27, en un sopar que tindrà lloc en l’Hotel Reconquista davant militants, amics i simpatitzants, i al qual han anunciat la seua presència membres de l’Executiva Nacional del BLOC.

Amb aquesta decisió, el BLOC s’avança als altres partits i es constitueix en la primera formació política alcoiana que proclama el seu candidat per a les pròximes eleccions, que tindran lloc en principi el darrer diumenge de maig del proper any 2007.

Segons han confessat militants de l’agrupació local, després d’exercir durant tres anys de regidor i portaveu del BLOC, la tasca duta a terme per Paco Blay l’avalava per a continuar sent el candidat ideal a l’alcaldia d’Alcoi, tot i que és previsible un augment de vots donada la seua trajectòria seriosa d’oposició constructiva, sense crispacions innecessàries ni crítiques gratuïtes, així com el rigor en la forma d’enfocar els problemes.

El mateix Blay ha confessat que continua tan il·lusionat com al principi, i més ara que amb l’experiència adquirida, tant del funcionament de l’Ajuntament com dels problemes de la ciutat, està en molt millors condicions per a aportar idees, iniciatives i propostes que poden millorar la qualitat de vida dels seus conciutadans i ajudar a resoldre els grans problemes de la ciutat, que no en són pocs. “Comptem amb un bon equip de treball, que equilibra joventut i maduresa, il·lusió i prudència, imaginació i capacitat”.

En aquesta línia, Blay afirma que “el projecte de ciutat que l’equip de treball del BLOC ha elaborat per a Alcoi, que millora en alguns aspectes el que tenia ja preparat per al 2003, pot suposar un autèntic terrabastall de caràcter econòmic, social, urbanístic i cultural, i aspira a deixar preparada la ciutat per als propers dos-cents cent anys. Per a eixe projecte tenim la intenció de fer una crida responsable a totes les entitats i sectors representatius del municipi, dels quals recabarem el seu concurs responsable així com la seua col·laboració compromesa”.

Paco Blay. Portaveu del BLOC a l’Ajuntament d’Alcoi.