ImageEL BLOC VA ESTAR EN L’ESTRENA DEL MUSICAL “BIENVENIDO MR. MARSHALL”, ON FA D’ALCALDE PEP CORTÉS I D’ACTRIU NEUS AGULLÓ

Paco Blay: “Va ser una nit molt entranyable, assistir a l’estrena del musical en companyia d’un bon grapat d’alcoians, amb el quals vam compartir una estona molt bonica amb el nostre actor i director Pep Cortés i l’actriu Neus Agulló”

El regidor del Bloc i candidat a l’alcaldia d’Alcoi, Paco Blay, i el candidat núm. 8, Rafael Terol, van assistir ahir a València a l’estrena del musical  “Bienvenido Mr. Marshall”, produït per Teatres de la Generalitat, i en el qual intervenen dos alcoians: l’actor i director Pep Cortés, que fa d’alcalde -recorde’s: el paper de Pepe Isbert-, i l’actriu Neus Agulló.

L’actor Pep Cortés tanca la llista electoral del BLOC amb el número 25, i va encapçalar la primera llista nacionalista en el 1987, on ja figuraven els dos membres del BLOC que hi van assistir, Paco Blay i Rafael Terol, de manera que es van aplegar tres veterans militants del nacionalisme.

Després de la representació, el grup d’alcoians van compartir una bona estona amb els actors, intercanviant impressions sobre l’obra i comentant temes d’estricte interès alcoià en el còctel que es va servir als locals de l’Ateneu.

Lògicament no podien faltar les fotos que recordaren l’esdeveniment dels actors alcoians amb el grup de paisans i fins amb la cantant Lidia Reyes, que encarna el paper de la folklòrica Carmen Vargas.

Paco Blay. Portaveu del Bloc a l’Ajuntament d’Alcoi