Rafa Carbonell: “És un exemple més del balafiament dels recursos i dels diners públics, que la mala gestió del PP de Sedano provoca. En el cas del palauet, malgrat haver costat la seua rehabilitació més de 85.000 euros a l’any 2009, encara no se li ha donat cap ús”

Declaració en àudio-mp3: punxeu ací.

El portaveu i candidat del BLOC-COMPROMÍS a l’Alcaldia d’Alcoi, Rafa Carbonell, ha denunciat el que considera un autèntic balafiament dels recursos i dels diners públics, que ha generat la situació en què es troba el palauet situat al cantó del carrer Oliver amb Isabel II: totalment tancat i sense donar-li cap ús, malgrat haver anunciat el govern del PP de Sedano diverses utilitzacions.

El regidor i alcaldable del BLOC recorda que es tracta d’un edifici protegit i rehabilitat, l’any 2009, per un valor de més de 85.000 euros (quasi 15 milions de les antigues pessetes); i sobre el qual el govern del PP va anunciar vàries funcions i diverses finalitats, tot i que a hores d’ara no en té cap, perquè està tancat.

Segons Carbonell, “Primer van dir que ubicarien els Serveis Socials de l’Ajuntament, raó per la qual hagueren de modificar el projecte, perquè no hi havia rampes per als qui tenen problemes de mobilitat; després van anunciar que seria per a la Fundació de Turisme, però en decidir que la InfoTourist anava la Plaça d’Espanya, aquesta fundació també es troba a l’esmentada oficina. La veritat és que és una llàstima, ja que malgrat haver-se gastat tants diners, constituïx una dependència municipal sense cap ús”.

A criteri del candidat del BLOC-COMPROMÍS, les raons que puguen explicar aquest balafiament solament en poden ser dues: o bé, que el govern del PP no ha volgut que siga la seu de la Fundació de Turisme perquè era un projecte de l’anterior responsable de Turisme, Amparo Ferrando, regidora castigada i apartada, sense competències, per l’alcalde Sedano.

O bé: que realment el govern del Sr. Sedano no té projecte de ciutat, actuen “a salto de mata” i gasten de forma irresponsable els diners de tots els alcoians sense tenir idees clares. “I en els temps que corren no estem per a perdre recursos o desaprofitar inversions. El PP d’Alcoi està demostrant que no gestiona bé, que va sense rumb, sense idees, i que no deixa de balafiar els diners de tots sense cap mesura d’austeritat”.

Finalment, Rafa Carbonell, està convençut que el palauet d’Isabel II “Podria ser la ubicació ideal per al futur Casal Jove d’Alcoi. La proposta del BLOC-COMPROMÍS, que en cas de participar del govern de la ciutat, faria del departament de Joventut una regidoria gestionada de forma realment participativa; i situaria la política de joventut en un de les prioritats del nou govern”.

Rafa Carbonell.

Portaveu i candidat del BLOC a l’Alcaldia d’Alcoi