Rafa Carbonell: “Tots els alcoians podem estar orgullosos per la trajectòria esportiva de l’equip i per la fita històrica aconseguida per l’hoquei alcoià: han revalidat la seua participació en l’OK Lliga i han aconseguit tornar-se a classificar”

El regidor i portaveu del BLOC-COMPROMÍS a l’Ajuntament d’Alcoi i candidat, Rafa Carbonell, ha manifestat la seu sincera felicitació, en nom del grup municipal, a l’equip alcoià d’hoquei patins Enrile-PAS per la seua classificació en l’actual temporada, en la qual no solament ha aconseguit eludir el descens de categoria sinó que ha aconseguit obtenir un lloc per a jugar a Europa la temporada que ve.

“Aquesta felicitació la volem fer extensiva, lògicament, als jugadors, al cos tècnic, a la directiva, als espònsors i per suposat a l’afició que ha acompanyat tota aquesta temporada a aquest club, que ara aconseguix estar en un lloc destacat de la lliga d’hoquei més important del món”.

De tots és coneguda la trajectòria d’aquest club alcoià, amb una història de més de 50 anys i que ha donat molts èxits esportius per a la nostra ciutat i de la cantera del qual han sorgit molt bons jugadors. “I desitgem que continue fent història i donant a l’afició i a la ciutat moltes més alegries i motius d’orgull”.

“Des del BLOC sempre hem defensat que, a més de promocionar l’esport de base, també s’ha d’apostar per la competitivitat dels equips més representatius d’Alcoi. Eixa aposta ajuda a fomentar l’afició per l’esport, i la seua pràctica a nivells amateurs; a cohesionar la societat vers un mateix objectiu; a publicitar i passejar el nom d’Alcoi pertot arreu; així, per exemple, amb aquest èxit de l’ENRILE PAS ALCOI continuarem rebent la visita a la nostra ciutat de molts visitants i mitjans de comunicació d’àmbit estatal i europeu”.

Rafa Carbonell.

Candidat del BLOC-COMPROMÍS a l’Alcaldia d’Alcoi.