Sabina Gregorio amb el número 4 i Ester Revert amb el número 8 de les llistes al Congrés.

La presentació de les candidatures de la Coalició Compromís-Equo ahir, dijous 13 d’octubre a les 20:00 h a la seu de la UGT d’Alacant, va tenir un matís clarament alcoià. Després d’una roda de premsa prèvia, els locals del carrer Pablo Iglesias es van omplir completament per assistir a l’acte que presentava a la societat de les comarques d’Alacant els candidats d’aquesta coalició al Congrés i el Senat a les Eleccions Generals del 20 de novembre pròxim.

Els responsables del col·lectiu del BLOC-Compromís d’Alacant Natxo Bellido, candidat número 1 al Senat i el també alcoià Robert Vilaplana, van presentar un acte on s’intercalaren els parlaments amb audiovisuals del treball de la Coalició al Parlament valencià o de la recollida del avals necessaris per presentar-se a les eleccions.

Així, van pendre la paraula Cristina Rodríguez, d’Elda i David Navarro, regidor a Petrer i número 2 al Congrés, presentant el projecte conjunt Compromís-Equo; Inés Sabanés, candidata número 2 d’Equo a la llista al Congrés per Madrid, que va fer un anàlisi de l’actualitat econòmica i social actual i el canvi que es proposa des de la Coalició; Enric Morera, Síndic de Compromís a les Corts Valencianes, va animar a triar Compromís-Equo per aconseguir una veu valencianista a Madrid front el silenci dels partits estatals envers les inquietuts dels valencians; i per últim, Mireia Mollà, diputada per Alacant a les Corts Valencianes, feu una breu presentació d’Aitana Mas, candidata número 1 al Congrés per Alacant, que va parlar dels conjunt de projectes que la Coalició impulsarà a Madrid en benefici de les nostres comarques.

Per acabar l’acte, van pujar a l’escenari del saló d’actes els integrants de les llistes al complet, on destacava la presència dels alcoians i alcoianes Sabina Gregorio, regidora de l’Ajuntament d’Alcoi pel BLOC- Compromís i Ester Revert, secretària del Grup Municipal del BLOC- Compromís d’Alcoi, com a números 4 i 8 respectivament, i Robert Company i Jordi Davó com a suplents.

Joan Lluís Santamaria

Secretari de Comunicació BLOC- Compromís Alcoi