Amb l’aprovació de l’equip del nou Secretari Comarcal Aitor Pla

El Bloc Jove de l’Alcoià-El Comtat-Les Foies va escollir l’edifici del nou Arxiu Municipal de Muro per celebrar el seu Congrés Comarcal aquest dissabte 24 de març del 2012, en el que van participar col·lectius i militants d’aquesta agrupació de joves del Bloc-Compromís de tots els pobles de les nostres comarques.

Entre els assistents, i donant el seu soport a la formació jove, es va poder comptar amb la presència del diputat a les Corts Valencianes i Secretari General del Bloc Jove, Fran Ferri, l’Alcalde de Muro, Rafa Climent, del Vicealcalde d’Alcoi, Rafa Carbonell, de la Regidora de Joventut d’Alcoi, Sabina Gregorio, i del Secretari Comarcal del Bloc-Compromís i Regidor a Beniarrés, Pep Jordà, a més d’altres regidors de les comarques.

Per donar la benvinguda van prendre la paraula Rafa Climent, Sabina Gregorio i Pep Jordà per fer palés el suport de tota l’organització valencianista al col·lectiu de joves, per felicitar-los per la feina aconseguida i encoratjar-los a dur endavant els projectes en els que estan compromesos com a actors fonamentals d’un canvi social progressista. Per la seua banda, Rafa Carbonell els va animar “com a futur d’aquestes comarques i d’aquest País, a seguir lluitant per fer realitat els vostres somnis”.

Al llarg del matí, els membres del Bloc Jove van obrir torns d’intervencions en els que els diferents col·lectius anaven aportant la seua percepció sobre la realitat econòmica, social i política dels seus pobles i del País, i on es succeien les idees i els projectes de futur i es reafirmaven els signes d’identitat propis.

Després que la Direcció eixent, en veu de Vicent Català, exposara un resum de la situació econòmica i política de la organització, es va procedir a l’aprovació unànime de la nova Direcció encapçalada pel Secretari Local d’Alcoi, Aitor Pla. El jove dirigent va presentar el seu equip, amb inclusió de membres de totes les comarques, i els seus projectes d’actuació. Amb l’acomiadament del diputat Fran Ferri els participants acabaren la jornada en un dinar de germanor.