Benvolguts amics i benvolgudes amigues,

Enguany és molt especial per a tots nosaltres, perquè per primera vegada celebrem les nostres festes de Moros i Cristians, com a govern d’Alcoi.

El dia de l'”Entrà” gaudirem de la companyia del nostre síndic a les Corts Valencianes, Enric Morera; del nostre diputat, Fran Ferri; i del nostre representant al Congrés dels Diputats de Madrid, Joan Baldoví; a més, d’un bon nombre d’alcaldes i de regidors del BLOC-COMPROMÍS de la nostra comarca i de la resta del país.

El dia 22 d’abril és sempre un dia ben especial per a tots i totes les alcoianes; però, enguany, volem viure’l amb més intensitat, si cap, ja que, des de la gestió, ens sentim molt més partíceps de les festes de Moros i Cristians.

Esperem de tot cor que gaudiu de les festes, que us embargue l’emoció, que el vostre cor bategue al compàs de la música festera, i que us deixeu portar els tres dies per la màgia i l’alegria que desprenen les nostres festes.