Jornada festiva i reivindicativa en Alcoi amb el Bloc-Compromís

El Portal de Riquer va ser, per quart any consecutiu, l’escenari on el Bloc-Compromís  ha celebrat el 9 d’octubre amb militants, simpatitzants, amics i ciutadans en general, que s’han acostat a passar un matí de festa en bona companyia.

La música en valencià i les agraïdes notes que interpretava el Grup de Dolçaines i Tabals “La Degollà animaven el matí mentre s’acabàvem la coca en farina i tomaca, el vi amb casera i la coca dolça.

Abans de sumar-se a la celebració institucional a la Plaça de Dins, escoltàrem els magnífics parlaments de tres dels nostres companys.

Mª Victòria Grau, com a militant del Bloc-Compromís, incidia en l’estat del nostre País des de la seua vessant sanitària i ens donava la clau per l’optimisme recordant-nos les solucions que aporta el Bloc-Compromís.

Raül Seguí, membre del Bloc Jove d’Alcoi, ens oferia un preciós discurs en el que ens explicava la visió del Bloc Jove en la reivindicació del nostre País, subratllant la determinació dels nostres joves en la seua construcció nacional.

Per últim, Rafa Carbonell, Vicealcalde d’Alcoi i regidor pel Bloc-Compromís a l’Ajuntament, ens va donar tres punts per la reflexió: en primer lloc, l’esforç que hem d’assumir tots en la construcció d’aquesta nova majoria progressista, del que el Govern d’Alcoi és exemple al llarg del País, per governar també la Generalitat valenciana.

En segon lloc, hem de demostrar els valencians i les valencianes que som capaços de construir una nova societat, on el benestar de les persones estiga al capdamunt de l’escala de prioritats polítiques. Un Estat valencià de Benestar on la gent tinga garantides les seues necessitats bàsiques com a base fonamental per la construcció del País des de la nostra òptica valencianista.

I en tercer lloc, la convicció que aquestes fites s’hauran d’aconseguir amb l’exercici radical de la Democràcia, amb control sobre el nostre finançament i amb la nostra realització com a poble sobirà.

Us convide a vore els vídeos de les intervencions i les fotos de la jornada.

A més, us adjunte:

· els articles d’Àngela Esteve, del Bloc Jove i de Rafa Carbonell, com a Vicealcalde i regidor  pel Bloc-Compromís, en ocasió de la Diada.

· i uns links als actes de la jornada als webs de notícies locals.

Aramultimèdia:

Pàgina66:

Ràdio Alcoi SER:

(Recordeu que s’ha de fer clic (o ctrl+clic) a algunes de les paraules marcades en negreta o als enllaços adjuntats. Gràcies)