David Abad: “Esquerra Unida no pot defensar com a partit el que no és capaç de fer com a govern”.

El regidor del BLOC-Compromís, David Abad, entén les declaracions fetes per una secció sindical de l’Ajuntament d’Alcoi sobre el comunicat d’EU respecte a les polítiques de personal de l’actual govern municipal. “Costa molt d’entendre que EU diga coses diferents a les que després està aplicant en el govern”.

Declaració en àudio

Abad manifesta que és un moment complicat per als funcionaris de totes les administracions per les retallades i les imposicions que venen marcades pel govern de Rajoy, però cal recordar que, quan van començar estos atacs als funcionaris, el BLOC-Compromís va proposar als seus socis de govern començar per una política de “donar exemple”, i el primer pas era que cada grup polític renunciara a un assessor.

Tant el PSOE com EU van acceptar inicialment la mesura, però finalment es van tirar arrere, mentre que el BLOC-Compromís sí que va renunciar a eixe assessor.

El regidor del BLOC-Compromís recorda que “és molt complicat per a un partit com EU defensar postures de gestió de personal i funcionaris, quan ells mateixos, sent un grup municipal format per 2 regidors, tenen 4 assessors. La desproporció és màxima, i és difícil d’entendre sabent la situació econòmica municipal”.

Acaba les seues declaracions el Vice-portaveu del BLOC-Compromís recordant que ja va començar a fer gestions com a Regidor de Personal per valorar objectivament les necessitats dels Departaments, tant el nombre de persones treballadores com els horaris. Abad conclou que:“vam començar a arreplegar dades i quan poguérem tindre les de tot un any, volíem començar a plantejar línies de reestructuració. El que no és massa honest és demanar més ajustos a funcionaris municipals i no predicar amb l’exemple, i seguir mantenint a 4 assessors per a 2 regidors.”

David Abad, regidor del BLOC-Compromís a l’Ajuntament d’Alcoi.