Anna Serrano: “En formar part de la programació ‘Alcoi d’Estiu’ volem saber quin tipus de col·laboració té l’Ajuntament en aquest concert de rock, organitzat per la Joventut  Comunista del País Valencià”.

La regidora de Compromís a l’Ajuntament d’Alcoi, Anna Serrano, ha informat que preguntarà en la pròxima Comissió Informativa de Serveis a les Persones quina és la col·laboració de l’Ajuntament en a l’anunciada “Festa del Pobles”, inclosa en el programa “Alcoi d’Estiu” i  organitzada per la Joventut Comunista del País Valencià. “Resulta estrany que una  activitat organitzada per un partit polític forme de la programació d’estiu de l’Ajuntament d’Alcoi, un fet sense precedents”.

Declaració en àudio-mp3: punxeu ací.

Anna Serrano manifesta els seus dubtes pel finançament de l’activitat privada d’un partit polític i preguntarà si aquesta iniciativa suposarà obrir d’ara endavant les portes a integrar i acceptar la participació dels diferents partits polítics en la programació cultural que puga oferir l’Ajuntament d’Alcoi.

Segons Serrano,a més d’integrar aquesta activitat en la programació la pròpia de l’Ajuntament, ens preocupa la possible col·laboració econòmica a un partit polític per part de l’Ajuntament perquè sentaria un precedent perillós en haver de col·laborar en activitats semblants d’altres partits polítics de la ciutat”.

Anna Serrano, regidora de Compromís a l’Ajuntament d’Alcoi.