Paco Blay: “Convidem a tots els que vulguen venir a l’acte inaugural, que serà avui, 25 d’abril, data molt significativa per a tots els valencians

El regidor de Compromís a l’Ajuntament d’Alcoi, Paco Blay, ha informat que avui celebrarà el seu col·lectiu el 25 d’abril, data de la batalla d’Almansa, amb l’acte inaugural de la nova seu, que estarà ubicada en el carrer Bartolomé J. Gallardo, junt a la costera del Gurugú. “Estem molt contents de la nova seu perquè és un local molt més ampli i còmode que el que teníem en la Plaça de Dins, la qual cosa ens permetrà portar endavant activitats de tot tipus, i no solament les estrictament orgàniques de partit, com conferències, presentacions de llibres, exposicions, reunions amb col·lectius, etc.”

Declaració en àudio-mp3: punxeu ací.

L’acte inaugural consistirà en una xerrada a les 7, sobre “Joan Fuster i el nacionalisme espanyol”, tema de candent actualitat a l’estat espanyol -i més en un dia com avui-, per a passar després a la part més creativa i lúdica, amb interpretacions musicals en directe de jazz i altres gèneres, per a acabar amb la picadeta alcoiana de rigor.

Convidem a tots els ciutadans i col·lectius que vulguen compartir amb nosaltres l’inici d’un nou període de Compromís i posem el local a disposició de les persones i col·lectius que consideren puga ser-los útil per a activitats cíviques, socials i culturals”.

Paco Blay, regidor de Compromís a l’Ajuntament d’Alcoi