Màrius Ivorra, secretari local de Compromís Alcoi, anuncia que ja ha finalitzat el període per a avalar els candidats a encapçalar i a formar part de la llista. “A Alcoi, en les primeres 24 hores s’havien aconseguit tots els avals necessaris els 2 candidats a encapçalar la llista i les 21 persones que opten a formar part de la llista. A Alcoi es podrà triar una persona entre les candidates a encapçalar la llista, per una banda; i per altra, segons la preferència es podran ordenar les 21 persones candidates a formar part de la resta de la llista.”

Ivorra explica que les primàries a la llista i la possibilitat d’ordenar els candidats segons les preferències serà la primera volta que es farà a Alcoi. “A més, cal tenir en compte que qualsevol alcoiana o alcoià es pot inscriure per a votar en aquest procés de primàries. Són obertes a tothom, i serà la primera vegada a Alcoi que la llista d’un partit polític estarà configurada pels ciutadans”.

El secretari local destaca que “entre les 21 persones que s’han presentat per a formar part de la llista hi ha qui són militants, hi ha qui són simpatitzants, i fins i tot tenim també un independent. Fa goig saber que realment està sent un procés obert i transparent”. La llista de candidats es pot veure ja en https://compromis.net/primaries/candidatures/locals/8

Un total de 50 pobles valencians convocaran Primàries per a elegir el cap de llista; i 29 dels quals faran Primàries per al candidat a l’Alcaldia i per a tota la llista.

Per a poder votar cal inscriure’s al cens de Primàries. Recorda que fins al 21 de gener està obert el període d’inscripció i qualsevol persona pot registrar-se en l’enllaç directe http://compromis.net/espai/primaries. Hi poden participar totes les persones majors de 16 anys.

Del 28 al 30 de gener es podrà votar per internet i de manera presencial el dia 31 de gener, durant tot el dia, a la seu de Compromís Alcoi (C/ Bartolomé J. Gallardo, 2).

Declaració en àudio-mp3: punxeu ací.

Màrius Ivorra

Secretari local de Compromís