El portaveu i candidat a l’Alcaldia d’Alcoi de Compromís, David Abad ha explicat que el debat exclusiu entre l’alcalde i el candidat del PP, Rafa Miró, proposat per aquest i, pel que sembla, acceptat per l’alcalde Antonio Francés, excloent del debat la resta de forces polítiques, “és una mostra més que el bipartidisme està ferit de mort i volen salvar-lo els dos partits del sistema al preu que siga, encara que incórreguen en una falta evident de democràcia. El resultat de les últimes eleccions a Andalusia confirma aquesta davallada del dos partits”.

Abad considera que excloure del debat els altres partits és una falta de consideració, almenys amb els partits que tenen representació a l’Ajuntament. “No podem oblidar que la diferència, per exemple, entre el PSOE i Compromís és de solament 1.500 vots. Si no és que tots dos tenen por del que puguen dir-los els altres partits. Sembla que el debat està ja pactat i no és més que una manera a la desesperada dels dos partits del sistema de fixar l’atenció dels ciutadans sobre ells i desviar l’atenció dels altres”.

Acaba la seua nota el regidor de Compromís indicant que li agradaria saber l’opinió de les altres forces polítiques, sobretot d’EU-Guanyem (actual soci del PSOE), sobre aquest debat a dues bandes.

David Abad, Portaveu i Candidat a l’alcaldia d’Alcoi per Compromís

Declaració en àudio-mp3: punxeu ací.