L’assemblea local ha fet l’elecció per unanimitat.

Compromís va celebrar l’assemblea local el passat dia 5 d’octubre amb vora un 70% del cens de militants. Es va obrir el termini de presentació de candidatures a l’alcaldia, que finalment s’ha resolt amb el nomenament per unanimitat a l’assemblea, de l’actual portaveu i regidor a l’ajuntament, Màrius Ivorra Torregrossa com a candidat per Compromís Alcoi a l’alcaldia de la ciutat.
Segons va explicar l’actual secretaria local i regidora de Compromís a l’Assemblea, “…a Compromís som sobretot un equip de treball plural, divers al servei d’un projecte de País i de ciutat, amb el valencianisme com a eix transversal. Màrius Ivorra ha estat treballant pel seu poble Alcoi, formant part permanent de l’equip que des de la discreció i del treball amb col·lectius i associacions han estat aquests darrers anys elaborant propostes, fent diagnòstics, assessorant i després dirigint el grup municipal…”.

Per a Domenech, “potser el més interessant, està en el fet que és una persona que ha passat però tots els àmbits de la vida política valencianista des de ben jove, i el fa idoni tant des del punt de vista generacional com de coneixements polítics per a cap de llista. I a més representa un dels sectors que des de Compromís hem considerat històricament fonamentals per al futur de la nostra ciutat: Ivorra sempre ha estat molt lligat al camp laboral, empresarial i de la innovació tecnològica”.

Per la seua banda, Màrius Ivorra va agrair a l’assemblea local la confiança que han dipositat en ell, cosa que representa una gran responsabilitat però que assoleix amb il·lusió. Ivorra explica per quins motius milita en política des de jove i per quines raons específiques en Compromís. “Crec que militar en una formació política és una bona manera de comprometre’s i de treballar per aquelles coses en les quals creus i estimes: el teu poble, el teu País, el benestar de la seua gent, la seua llengua i la seua cultura. I crec que Compromís, que és un projecte social valencianista, progressista i preocupat pel medi ambient, és on millor puc fer aquestes coses. Per a mi, Alcoi és important i des de Compromís, partit exclusivament valencià i valencianista podem reforçar i consolidar aquesta imatge de ciutat. Nosaltres no hem de rendir comptes a Madrid, tots els alcoians són els nostres caps i per ells treballem”.

Ivorra insisteix que «Compromís és diferent de la resta de partits en estil i en les formes pròpies, per la seua moderació en plantejar els temes, l’elegància a l’hora d’abordar-los, l’esperit constructiu com hem demostrat els últims anys, contundents però sempre sense perdre les formes, i gran capacitat de diàleg.

Tenim un gran equip humà integrat per persones formades i honestes que creuen en el nostre projecte i que tenen força ganes i il·lusió per a portar endavant una autèntica renovació de la ciutat.

La secretaria local, Begonya Domenech recorda que Compromís té les prioritats clares, «els nostres veïns». “Per això, per a nosaltres són referents els projectes més socials, els més humans, sense perdre de vista una visió més global i conjunta de la ciutat. Malgrat la crisi d’imatge interna i externa que pateix actualment la ciutat, pensem que Alcoi té futur i des de Compromís podem contribuir a construir aquest futur, amb mesures decidides que afavorisquen la diversificació, la innovació, el suport de les pimes, la innovació tecnològica, la recuperació i fer valdre el patrimoni cultural de la comarca i la seua potencialitat. I en aquesta línia actuarem de la mà del millor candidat a l’alcaldia d’Alcoi, Màrius Ivorra”.

Ivorra va fer un discurs on explicà les directrius del projecte de ciutat que s’ha elaborat i serà la base de treball per a canviar el present i el futur d’Alcoi «estem convençuts que podem aportar molt a Alcoi, com s’ha demostrat en aquests anys que estem a l’ajuntament on hem aportat seny, bones formes, projectes positius i moltes propostes per a millorar la qualitat de vida dels alcoians «… us assegure, Compromís és l’única formació política que té un model de ciutat de futur d’èxit i de creixement econòmic i social d’Alcoi …»
Begonya Domènech
Secretària local de Compromís a Alcoi