ImageEL BLOC RECOLZA AL GRUP DE VOLUNTARIS PER A QUÈ TINGUEN UN LOCAL DIGNE I SUFICIENT

Paco Blay: “Disposar d’un grup de voluntaris com el del SERVI, és un luxe que cal conservar com es mereix”

El regidor del BLOC a l’Ajuntament d’Alcoi, Paco Blay, considera important recolzar els grups de voluntaris que, com el SERVI, desenvolupen activitats de protecció civil de forma desinteressada, especialment en llocs i moment de gran aglomeració de persones, tant en Alcoi com en la comarca.

El portaveu del Bloc recorda que el SERVI constitueix un grup de voluntaris consolidat, amb vint anys d’experiència, un parell de vehicles i equips de comunicació per a enllestir la seua tasca; material que pràcticament l’han sufragat dels seus fons, malgrat desenvolupar tasques d’ordre públic i de protecció civil, és a dir d’interès col·lectiu. Entre les faenes que han desenvolupat, i segueixen desenvolupant, tant en Alcoi com en la comarca, estan l’ordre en diferents competicions esportives on s’aplega molta gent, celebracions públiques, festes, fires i firetes, concerts, etc.

Des del BLOC pensen que la situació en què es troba ara el col·lectiu, amb possibilitat de què se n’hagen d’anar del local que actualment ocupen, de titularitat municipal, i on tenen els seus vehicles i tot el material, posa en perill la seua valuosa i inestimables faena de protecció civil.

Segon Blay, “per aquest motiu pensem en el BLOC que el grup de voluntaris s’ha guanyat el dret a què des de l’Ajuntament li siguen facilitades noves instal·lacions, en condicions i ubicació dins la ciutat suficients i satisfactòries per a poder desenvolupar les seus funcions com Alcoi i el SERVI mereixen. Per tant, des del BLOC recolzem que se li facilite un local amb espai suficient per a poder-se reunir, guardar el material i deixar els dos vehicles de què disposen”.

Acaba la seua nota el representant del BLOC recordant que “no sempre es troben voluntaris per a desenvolupar activitats de forma desinteressada -però d’interès general-, i per això tenir un col·lectiu de voluntaris amb l’experiència i trajectòria com les del SERVI, és un luxe per a la ciutat i per tant se’l ha de donar tot el recolzament que necessiten”.

Paco Blay. Portaveu del Bloc a l’Ajuntament d’Alcoi.