ImageBLOC-INICIATIVA-VERDS APOSTA PER UNA CAMPANYA DE PROXIMITAT

Alacant capital, però també Elx, Alcoi, Sant Joan, Calp, Crevillent, Petrer o Villena seran ciutats que comptaran amb actes de campanya de la coalició electoral Bloc-Iniciativa-Verds

L'extensió municipal de la tercera força política valenciana es mostra també en les convocatòries organitzades en localitats de menys població, com a Salinas, Bussot o Muro, d'on és alcalde per majoria absoluta Rafael Climent, cap de llista al Congrés.

Els actes més importants de la campanya començaran en la nit del dijous amb la tradicional apegada de cartells i una reunió de socis i militants a Alacant. El diumenge al matí s'espera un dels actes més significatius: la festa-míting que congregarà als simpatitzants de Bloc, Iniciativa i Verds en el col·legi Rafael Altamira d'El Campello. Per a la setmana següent també estan projectades trobades en la Universitat d'Alacant i visites a diferents mercats de la província. Esta radical importància a la campanya municipal s'entén per l'extensa presència de representants públics en els consistoris de la província, especialment en les localitats del Vinalopó, l'Alacantí, les Marines, el Comtat i l'Alcoià.

Per la seua banda Ismael Vicedo, número dos de la candidatura i representant d'Iniciativa, ha enumerat els actes previst per a la capital provincial. Estan programades trobades amb entitats socials, associacions de protecció animal, de defensa del litoral i contra els abusos urbanístics, així com debats juvenils en la Universitat d'Alacant i amb associacions contra la violència de gènere.

El 7 de març se celebrarà un sopar de militants a Alacant, a fi de donar pas a la jornada de reflexió, mentre que tres dies abans, el 4 de març, està previst l'acte central en la capital provincial on també es comptarà amb presència de representants autonòmics.

Bloc-Iniciativa-Verds dóna així per començada una campanya que comptarà a més amb una nova seu electoral, situada en el número 44 de la Rambla Méndez Núñez, i que es promet molt interessant i activa.

Responsables de Premsa de Bloc-Iniciativa-Verds