Des de Compromís, i dins de les propostes per al Pressupost 2016, plantegen diferents propostes en relació amb els serveis socials. El regidor Raül Seguí afirma: “Calen inversions que milloren la qualitat de vida de totes i tots els alcoians”.
Compromís proposa un Pla Integral d’Accessibilitat dels espais públics. Seguí recorda que “aquesta proposta va eixir dels pressupostos participatius però que no s’ha dut a terme”, i afegeix, “És necessària l’adequació dels espais públics per assegurar l’accessibilitat de totes les ciutadanes i ciutadans, la passarel•la del Pont Francisco Aura seria, per exemple, una solució per evitar les escales que donen ara accés al pont” .
A més, des de Compromís proposen declarar Alcoi Ciutat amiga de la infància, el que suposaria, segons el regidor, apostar vertaderament per la participació, ja que “aquest programa d’Unicef, fomenta la participació ciutadana des de la infància, i implica a molts estaments de la ciutat: Ajuntament però també col•legis, hospital, entitats associaciatives juvenils i infantils… És un projecte comú, conjunt i comunitari que pot engrescar a la nostra ciutat”.
Altres propostes que llancen al pressupost 2016, des de Compromís, per facilitar la vida de les persones són, complir els acords amb els veïns del centre sobre la zona per a vianants (peatonalització), o crear l’Anella Verda, un projecte que uniria tots els espais verds de la ciutat, com ja s’ha fet a ciutats com Vitoria, i que Compromís reivindica des de fa anys.
Seguí conclou: “des de Compromís pensem que facilitar la vida de les persones ha de ser la prioritat de qualsevol govern”.

Raül Seguí, Regidor de Compromís a l’Ajuntament d’Alcoi

Declaració en àudio-mp3: punxeu ací.