ImageEL BLOC PRESENTA ELS NÚMEROS 2 I 3 A LES ELECCIONS MUNICIPALS

Paco Blay: “Són dos magnífics candidats, que complementen per edat, sensibilitat i especialització al cap de llista. L’assemblea local ha fet una bona elecció, i a més per unanimitat”

El BLOC ha presentat a l’opinió pública els números 2 i 3 de la llista electoral del municipi d’Alcoi que concorrerà a les pròximes eleccions locals del proper mes de maig de 2007. Es tracta de Rafel Carbonell i Armero com a número 2, membre de les Executives Local i Comarcal, portaveu comarcal i Conseller Nacional de la formació nacionalista, i Màrius Ivorra Torregrossa, actual secretari local i candidat a l’alcaldia d’Alcoi per la formació “Nacionalistes d’Alcoi” en les eleccions de 1995.

Segons va explicar l’actual regidor i portaveu del BLOC a l’Ajuntament d’Alcoi, Paco Blay, i proclamat candidat a l’alcaldia des del passat mes de maig, “en el BLOC som sobretot un equip de treball plural, divers… al servei d’un projecte de País i de ciutat. Que figuren aquestes dues persones en els llocs 2 i 3 és perquè així ho ha decidit per unanimitat l’assemblea local. Però no és una circumstància excepcional ni nova: estan treballant en el camp del nacionalisme progressista valencià des de fa molts anys. No han fugit mai del seu compromís pel País Valencià i pel seu poble, Alcoi, formant part permanent de l’equip que des de la discreció i del treball callat han estat aquests darrers anys elaborant propostes, fent diagnòstics i assessorant al grup municipal”.

El regidor del BLOC va recordar la presència en llocs destacats dels dos candidats en les darreres llistes electorals tant de “Nacionalistes d’Alcoi” de 1995 com del BLOC en 1999 i 2003. Màrius va estar fins i tot candidat a l’alcaldia per Nacionalistes d’Alcoi.

En la presentació, Blay va destacar que, a més del sentit d’equip humà i de treball que existeix en el BLOC, “potser el més interessant està en què són joves, i per tant complementen tant des del punt de vista generacional com de sensibilitats al cap de llista. I a més representen dos sectors importants de la nostra societat: Rafel Carbonell ha estat vinculat gairebé sempre al món dels moviments juvenils, l’esport, la cultura i l’ensenyament, i Màrius Ivorra al camp laboral, empresarial i de la innovació tecnològica”.

Per la seu banda, Rafel Carbonell va agrair en la seua intervenció a l’assemblea local la confiança que havien dipositat en ells per elegir-los com a segon i tercer, cosa que representava una gran responsabilitat però que assolia amb il·lusió. A continuació va explicar per quins motius militava en política i per quines raons específiques en el BLOC. “Crec que militar en una formació política és una bona manera de comprometre’s i de treballar per aquelles coses en les que creus i estimes: el teu poble, el teu País, el benestar de la seua gent, la seua llengua i la seua cultura. I crec que en el BLOC, que és un projecte social valencianista, progressista i ecologista, és on millor puc fer aquestes coses. Per a mi Alcoi és important i el des del BLOC podem reforçar i consolidar aquesta imatge”.

Carbonell va insistir a més a més que en el BLOC ha trobat persones i projecte per a portar endavant una autèntica renovació de la ciutat, i va afirmar que “el BLOC és diferent a tots en estil i en les formes pròpies per la seua moderació en plantejar els temes, l’elegància a l’hora d’abordar-los, l’esperit constructiu de diàleg, les crítiques en positiu donant sempre la millor solució, contundent quan cal, però sempre sense perdre les formes, etc. Estic molt a gust treballant amb Paco Blay, que és un bon regidor, faener, preparat, honest, sap escoltar… i que estic segur que serà un bon alcalde”.

Màrius Ivorra va agrair també la confiança de l’assemblea local i va afirmar que en el BLOC som de llarg recorregut i que “no solament no ens desanimem sinó que estem convençuts que podem aportar molt per al poble, com s’ha demostrat en aquests tres anys que estem a l’ajuntament on hem aportat seny, bones formes, projectes positius i moltes propostes per a millorar la qualitat de vida dels alcoians”. Va recordar que està en el BLOC no solament perquè hi ha bona “política” –local i de País, amb altura de mires, enriquint-se tots amb l’intercanvi d’idees-, sinó també i sobretot perquè ha trobat un bon ambient humà des de fa temps, cosa que fa que es treballe sempre a gust, tant en els moment bons com en els dolents.

Ivorra va recordar que el BLOC té les prioritats clares, i són els mateixos alcoians. “Per això per a nosaltres són preferents els projectes més socials, els més humans, sense perdre de vista una visió més global i conjunta de la ciutat. Malgrat la crisi d’imatge que pateix actualment la ciutat, pensem que Alcoi té futur i des del BLOC podem contribuir a construir eixe futur, amb mesures decidides que afavoresquen la diversificació, la innovació, el recolzament de les pimes, la innovació tecnològica, la recuperació de la comarca i la seua potencialitat en l’agricultura i turisme d’interior, … I en eixa línia actuarem de la mà del millor candidat a l’alcaldia d’Alcoi, Paco Blay”.

Paco Blay. Portaveu del Bloc a l’Ajuntament d’Alcoi.