ImageRAFA CLIMENT I PACO BLAY VISITEN LA MARINA BAIXA

Els candidats pel BLOC-INICIATIVA-VERDS al Congrés i al Senat, Rafa Climent i Paco Blay, van estar ahir dia 3 de març, en una jornada completa, visitant diverses localitats de la Marina Baixa.

En primer lloc es desplaçaren a La Vila, on en la seu del BLOC s’oferí una roda de premsa per als mitjans de comunicació que allí acudiren. També i a la mateixa seu, es realitza una entrevista íntegra per a la TV local de Televisió de Benidorm.

Els cadidats Rafa i Paco, van ser rebuts a l’Ajuntament de La Vila pel seu Alcalde Gaspar Lloret, on van conversar durant alguns minuts de la política municipal i de la situació actual de la població.

Pocs minuts després, els candidats amb representants del col·lectiu de La Vila, amfitrions de les visites a les localitats de la Marina Baixa, realitzaren un passeig, primer pel mercat de la localitat i a continuació, pel casc antic i la platja de la ciutat costanera. Llocs de innombrable bellesa i que resultaren millor, si cap, degut a la excel·lent climatologia que deparà el dia.

Per la vesprada, es dirigiren a Orxeta. Una població assajada per la especulació urbanística, i que el Bloc lluita per parar-la i deixar aquell indret en les precioses vistes i natura que allí habiten. Cultura, tradició i història d’un poble, que alguns volen destruir.

Benidorm fou la tercera i obligada parada en la que els candidats pogueren visitar la seu del periòdic i el plató de TV, “Noticias Teves”. Allí departiren amb el Director General i Rafa Climent fou entrevistat per la cadena, líder entre les televisions comarcals.

Per acabar el trajecte anaren a la localitat d’Altea, on es passejaren pels carrers de la ciutat, acompanyats per la gent del col·lectiu, i departiren i repartiren el programa electoral entre la gent que poblava els carrers.

Una jornada maratoniana i plena de contacte directe i de proximitat amb els ciutadans i ciutadanes de la Marina Baixa.