ImageEl BLOC JOVE presenta la pàgina web: jovesdalcoi.wordpress.com

El BLOC JOVE d’Alcoi posa en marxa el nou web: jovesdalcoi.wordpress.com, un espai que pretén ser el pont d’unió i comunicació entre el col·lectiu de joves del BLOC i la joventut alcoiana.

Al nou portal, podeu trobar informació sobre el BLOC JOVE, el col·lectiu local, el comarcal, com adreçar-vos a nosaltres, notícies…; notes de premsa, articles d'opinió, documents…; i de webs del BLOC.

A més, el blog jovesdalcoi.wordpress.com està pensat per a ser un espai obert a tothom, de participació, de debat “amb trellat”. En ell podeu deixar comentaris, suggeriments, crítiques i propostes. Aquesta web-blog, junt al Facebook, son eines per tal de fomentar la comunicació entre nosaltres, per parlar del dia a dia, d'una manera més informal.

El BLOC JOVE l'hem de fer entre tots i totes les joves nacionalistes, i la comunicació, de baix cap a dalt i entre nosaltres els joves, és molt important. Aquest web està en fase de construcció i, per això, esperem les vostres propostes i col·laboració.

BLOC JOVE D’ALCOI. Plaça de Dins 3, 3er- Alba Nadal;  – [email protected]