Anna Serrano: “Un Ajuntament com el nostre, que fa gal·la de la transparència i la participació, ha de posar a disposició de la ciutadania aquesta informació. I per això demanem que es publique en la pàgina web de l’Ajuntament”.

La regidora de Compromís ha comunicat que el seu grup municipal presentarà en el Ple de setembre un prec en què sol·licita informació sobre els locals municipals: els criteris que s’han marcat per a cedir-los, els que estan ocupats, els que puguen estar disponibles, i també si n’hi ha peticions per part d’alguna entitat que encara no s’han pogut satisfer.

Declaració en àudio-mp3: punxeu ací.

Anna Serrano remarca que “en Compromís sempre hem considerat que l’Ajuntament d’Alcoi hauria de propiciar una manera de fer política transparent i al servei dels interessos de la majoria de ciutadans i ciutadanes. En definitiva, que seria desitjable que hi haguera un reglament o un procediment reglamentat per a la cessió de locals a les entitats, amb criteris objectius. El que pretenem és evitar arbitrarietats o possibles tractes de favor”.

D’altra banda, aquests ciutadans han de participar de la vida social de la ciutat i tenen tot el dret  a estar informats del que es fa a la seua administració més pròxima. Per això, un bon exercici de transparència pot ser publicar-ho al web municipal—conclou Serrano.

Anna Serrano, regidora del BLOC-Compromís a l’Ajuntament d’Alcoi.