Esta vesprada la coalició Compromís per Alcoi ha presentat Begonya Doménech, qui substituirà Sabina Gregorio en el càrrec de regidora de l’Ajuntament d’Alcoi. A la presentació l’han acompanyada Màrius Ivorra, portaveu de la coalició i del grup municipal, Anna Climent, regidora, i Àlex Cerradelo, Secretari Local de Comunicació.

Begonya Doménech ha assenyalat que “ha estat una situació sobrevinguda però que, més enllà dels entrebancs laborals, no he dubtat a assumir el repte i la responsabilitat”.

En referència a la incorporació de Begonya Doménech, Màrius Ivorra ha destacat que “estem en una legislatura que per al nostre grup ha estat difícil, per la mort del nostre company i regidor Raül Seguí i després per la marxa per motius personals i laborals de David Abad i Sabina Gregorio però l’activitat municipal continua i el nostre compromís amb els alcoians és clar i ferm… Tot i això no tinc cap dubte que Begonya serà un pilar fonamental del nostre grup i del futur de la nostra ciutat”.

Anna Climent ha agraït de nou el treball desenvolupat per la regidora Sabina Gregorio i ha matisat que “esta comunicació no s’ha produït abans perquè la renúncia de Sabina es va comunicar el passat dilluns i, a més, calia deixar un temps als membres de la llista per meditar sobre la seua disponibilitat i possible dedicació al projecte i a Begonya per organitzar tots els tràmits que havia de fer”.

Pel que fa al perfil Begonya Doménech, és diplomada en Naturopatia. Actualment treballa a Alcoi i forma part de Compromís per Alcoi des del 2008 i les eleccions locals de 2015 foren els segons comicis en els quals formava part de la llista de la coalició. Va eixir anomenada Secretària Local de Compromís Alcoi a l’últim congrés local juntament amb el seu equip.
Grup municipal Compromís a l’Ajuntament d’Alcoi