Intercomunicació comarcal millor que eixida a Benidorm
EL BLOC CONSIDERA MÉS IMPORTANT LA INTERCOMUNICACIÓ COMARCAL QUE NO L’EIXIDA A BENIDORM Paco Blay: “L’anunci d’una futura autovia a Benidorm s’ha d’agafar amb molt prudència, perquè pot convertir la nostra comarca en el segon escaló de la saturació urbanística. Ës molt més urgent vertebrar la comarca en una bona xarxa de carreteres”