Image DARRER DIUMENGE D’OCTUBRE AL PUIG 2005. AUTOBÚS COMARCAL. ACUDIM TOTS I TOTES!!!

Com tots els anys, el Bloc Nacionalista Valencià celebra el Darrer Diumenge d’Octubre al Puig.
Una celebració festiva i política en la que devem participar activament tots els militants i càrrecs electes. Vos adjuntem el programa d’actes que es faran allí. Comptarem amb la presència de diputats i representants de CDC, PSM, PNB i BNG (que s’han fet ressò de les nostres esmenes a la reforma de l’Estatut).
Enguany ens hem coordinat la nostra comarca de l’Alcoià-Comtat-Foies, junt a la de la Vall d’Albaida i tenim un autobús per anar al Puig.

El Diumenge dia 30 d’octubre
tindrem el següent horari:

9:00 h: Eixida de Banyeres de Mariola.

9:30 h: Parada a Bocairent, a la rotonda de la carretera amb el Pont de Sant Blai

9:45 h: Parada a Ontinyent a la gasolinera El Salvador-Restaurant l’Alforí

17:30 h.: Eixida aproximada des del Puig.
El preu del tiquet de dinar és de 14 € (alguns ja l’haureu rebut), i el de l’autobús serà de 10 € (si l’omplim del tot ens costarà molt menys).

El tiquet del dinar per la gent menor de 30 anys pot eixir a meitat de preu si es posa en contacte amb el Bloc Jove i compren el tiquet a través d’ells.

Ens heu de fer saber quants vindreu en bus al Puig. És molt important que reserveu la plaça abans del divendres 28. Indiqueu-nos si també voleu tiquet de dinar.

Tant per confirmar assistència, com per a qualsevol consulta podeu notificar-ho a [email protected]

Una salutació, i feu córrer la veu als membres del vostre col·lectiu i coneguts,

David Abad