ImageEL BLOC DEMANA ALS DOS PARTITS MAJORITARIS QUE ES DEIXEN DE PICABARALLES “ELECTORALS” I ADOPTEN UNA ACTITUD MÉS CONSTRUCTIVA PER ALS CIUTADANS

Màrius Ivorra: "La proximitat de la contesa electoral ha fet que no solament s’enfronten de forma innecessària sinó que es destapen temes d’interès general que, fins ara, ni un partit ni l’altre havien tocat o destapat; i ara tot són presses”

El Secretari Local del BLOC d’Alcoi, Màrius Ivorra, fa una crida als dos grans partits per a què es deixen de picabaralles “electorals” i adopten una actitud més constructiva i positiva per als ciutadans.

El portaveu local del BLOC planteja, com exemple, el tema de les obres del llit del riu, on cap dels dos partits ha dit res en els molts anys que porten fent-se les obres, i ara, de sobte, sembla que el PP té molta presa en inaugurar-les, amb l’únic objectiu de posar en evidència a la ministra que les ha d’inaugurar. I per la seua part, el PSOE vol tindre un protagonisme sobre el tema de les obres del riu, quan fins ara ha estat una intervenció sobre la qual ha estat fins ara pràcticament absent.

Ivorra recorda així mateix que aquesta actitud es veu també en altres temes, com l’entrada directa cap a l’hospital des de l’autovia, no programada en principi i proposada en un Ple pel BLOC, i que el PP la va rebutjar de forma arrogant, però que ara la defensa davant la revisió del PGOU, i el PSOE, en canvi, no havia dit mai res fins ara, que hi està d’acord.

“Ja sabem que estem en un any electoral, afirma Màrius Ivorra, i que els partits volen fer arribar a l’opinió pública les millors propostes que tenen sobre la ciutat per a moure a l’electorat a que hi dipositen la seua confiança. Però nosaltres els del BLOC pensem que les propostes s’han de fer amb seny durant tota la legislatura, pensant sempre en els interessos de la ciutat i la millora de la qualitat de vida dels ciutadans, i no en les perspectives electorals exclusivament. En qualsevol cas, la legitimitat de la contesa electoral no autoritza a ningú a crear mal ambient en la ciutat en un tema sobre el qual hi ha hagut poca intervenció dels dos partits perquè són projectes que venen d’altres administracions”.

Màrius Ivorra. Secretari Local del Bloc d’Alcoi.