ImageEL BLOC PROPOSARÀ QUE ES RESERVEN LLOCS PER A APARCAMENTS DE DISCAPACITATS PELS VOLTANTS DE LA PISCINA DE L'ESCORXADOR

Paco Blay: “Com que la majoria dels treballadors del complex esportiu Eduardo Latorre és de FESA, i alguns usuaris també, convindria reservar-los un lloc d’aparcament als discapacitats”.

El regidor del BLOC a l’Ajuntament d’Alcoi, Paco Blay, ha informat que presentarà en el pròxim Ple Ordinari la proposta de què es reserve pel voltants del complex esportiu “Eduardo Latorre” un lloc específic per a aparcament de minusvàlids, tant per als treballadors d’aquest col·lectiu com per als usuaris.

El text complet i literal del Prec és el següent:

“Molts ciutadans d’Alcoi tenen dificultats motrius. Responsabilitat de l’administració és procurar la ciutat siga cada vegada més una ciutat per a tots. És cert que les coses a poc a poc van millorant. Però sempre hi ha alguna cosa que podria millorar les condicions de vida i de mobilitat d’aquest col·lectiu. Els treballadors i usuaris del complex esportiu “Eduardo Latorre”, conegut com la piscina de l’escorxador, està sent gestionat en gran part per FESA (Federació d’Esports Adaptats), i això vol dir per tant que la majoria dels treballadors, i un bon grapat d’usuaris, són discapacitats físics que no sempre troben un lloc idoni on aparcar els seus vehicles per a accedir a les instal·lacions. Cal per tant procurar que aquest col·lectiu trobe les màximes facilitats per a estar, treballar i desplaçar-se per la ciutat amb les màximes facilitats possible.A hores d’ara, sembla que pel voltants de la piscina no hi ha un lloc reservat específic per a aparcament de minusvàlids, la qual cosa els dificulta l’accés al recinte tant al grup de treballadors d’aquests col·lectiu coms als propis usuaris.És per tot el que s’ha exposat que el Grup Polític Municipal del Bloc Nacionalista Valencià a l’Ajuntament d’Alcoi proposa al Ple el següent PRECQue s’estudie la forma i lloc més idoni per a què pel voltants  de les instal·lacions del Complex Esportiu “Eduardo Latorre”, conegut popularment com a piscina de l’escorxador, o dins mateix del recinte si fóra possible, s’habilite un espai específic per a què els treballadors i usuaris discapacitats de la piscina tinguen un lloc reservat d’aparcament per tal de facilitar-los el més possible l’accés a les instal·lacions.”

Paco Blay. Portaveu del Bloc a l’Ajuntament d’Alcoi.