ImageEL BLOC REITERA EL SEU RECOLZAMENT AL GRUP DE VOLUNTARIS SERVI I COMDEMNA L’ACCIÓ DEL GOVERN MUNICIPAL DEL PP

Paco Blay: “El que ha fet el govern municipal, entrar en el pati dels voluntaris SERVI sense donar-los una alternativa, és intolerable. Per això reiterem el nostre recolzament per a què diposen d’un local digne i suficient”

El regidor del BLOC a l’Ajuntament d’Alcoi, Paco Blay, considera intolerable la forma en què s’ha produït l’ocupació del pati dels locals del grup de voluntaris SERVI, avisant amb molt poca antelació per a prendre les mesures que consideren escaient ni tampoc facilitar-los prèviament un local satisfactori per guardar el vehicle i material de què disposen que els permeta desenvolupar amb normalitat les seus activitats.

El portaveu del BLOC recorda que fa un parell de setmanes ja van manifestar el seu recolzament a aquest grup important de voluntaris desenvolupa activitats de protecció civil de forma desinteressada, especialment en llocs i moments de gran aglomeració de persones, tant en Alcoi com en la comarca. Per això encara és més greu la forma en què han hagut d’abandonar el pati del seu local.

Blay observa que el SERVI constitueix un grup de voluntaris consolidat, amb vint anys d’experiència, un parell de vehicles i equips de comunicació per a enllestir la seua tasca; material que pràcticament l’han sufragat dels seus fons, malgrat desenvolupar tasques d’ordre públic i de protecció civil, és a dir d’interès col·lectiu. Entre les faenes que han desenvolupat, i segueixen desenvolupant, tant en Alcoi com en la comarca, estan l’ordre en diferents competicions esportives on s’aplega molta gent, celebracions públiques, festes, fires i firetes, concerts, etc. “Per tant, la situació en què es troba ara el col·lectiu, posa en perill la seua valuosa i inestimables faena de protecció civil si no se’ls facilitat aviat un local digne on puguen dipositar tot el material acumulat al llarg de vinta anys i desenvolupar les seus activitat desinteressades d’interès públic”.

Segons Blay, “per aquest motiu pensem en el BLOC que el grup de voluntaris s’ha guanyat el dret a què des de l’Ajuntament li siguen facilitades noves instal·lacions, en condicions i ubicació dins la ciutat suficients i satisfactòries per a poder desenvolupar les seus funcions com Alcoi i el SERVI mereixen. Per tant, des del BLOC recolzem que se li facilite amb urgència un local amb espai suficient per a poder-se reunir, guardar el material i deixar els dos vehicles de què disposen”.

Acaba la seua nota el representant del BLOC recordant que “no sempre es troben voluntaris per a desenvolupar activitats de forma desinteressada -però d’interès general-, i per això tenir un col·lectiu de voluntaris amb l’experiència i trajectòria com les del SERVI, és un luxe per a la ciutat i per tant el que s’ha fet amb ells és una autèntica injustìcia i un gest d’ingratitud “.

Paco Blay. Portaveu del Bloc a l’Ajuntament d’Alcoi.