ImageEL BLOC AGRAEIX ALS SEUS VOTANTS LA SEUA CONFIANÇA

Paco Blay: "És molt d’agrair que, malgrat el bipartidisme, sigam el partit que més ha augmentat percentualment, i que més de 1.200 persones hagen  confiat en nosaltres”

El regidor i portaveu  del BLOC a l’Ajuntament d’Alcoi, Paco Blay, ha manifestat la satisfacció del BLOC d’Alcoi pels resultats obtinguts, malgrat que esperaven millors resultats. Els més de set-cents vots que la coalició BLOC-Iniciativa-Verds ha aconseguit per al Congrés així com els més de mil per al senat,  suposen una millora respecte als resultats locals de les eleccions de generals del 2004: uns 700 sobre més de 500, més d’un 20 % d’increment,  i 1.200 sobre 800, un increment del 50 % respectivament. “En aquest sentit, som el partit que a nivell local més ha augmentat percentualment comparant les eleccions generals de 2004 i les de 2008. Cosa que agraïm molt sincerament”.

Tot i que des del BLOC consideren que esperaven millors resultats i confiaven en situar una veu a Madrid per a defensar davant l’administració estatal els interessos de les nostres comarques, la “veritat és el BLOC ha anat creixent lentament, però de forma segura en les darreres conteses electorals al congrés i al senat; i això ens anima a seguir treballant pel nostre poble, com no podia ser menys”.

Blay explica que l’objectiu útil i principal del BLOC és treballar per la qualitat de vida dels ciutadans, pel seu benestar,  i “ho fem i ho farem des del lloc que els nostres conciutadans desitgen; per tant acatem el resultat, felicitem sincerament als guanyadors i, com dèiem durant la campanya, parafrasejant una cançó de Raimon, ens mantindrem fidels per sempre més al servei d’aquest poble”.

Paco Blay. Portaveu del Bloc a l’Ajuntament d’Alcoi i candidat al Senat.