ImageEL BLOC JOVE D’ALCOI MANIFESTA LA SEUA SATIFACCIÓ PER L’ÈXIT DEL CONCERT-CERVESETA AMB EL CANTAUTOR CONTESTÀ ANDRÉS VALOR

Alba Nadal: “En les nostres mans està el construir el futur de la nostra ciutat. Nosaltres volem participar del present per poder escriure eixe futur, i aquest present passa per mobilitzar la joventut alcoiana per tal de regenerar i dignificar la negativa política del PP a la nostra ciutat”

El dissabte passat va tenir lloc al Centre Ovidi Montllor d’Alcoi, el concert-cerveseta organitzat pel BLOC JOVE d’Alcoi amb el cantautor contestà Andrés Valor, on van acudir un nombrós grup de joves -i majors- que van omplir la sala de gom a gom, i van passar una vetllada jove, diferent, reivindicativa i molt emocionant. Durant l’acte es va presentar en primícia el vídeo documental, al més pur estil Berlanga, dels 10 anys del BLOC JOVE que va complir l’any passat aquesta organització juvenil. També van tindre temps intercanviar entre els assistents opinions sobre els problemes d’actualitat, el que preocupa als joves, el futur de la nostra ciutat, i van donar per conclosa la campanya “TAMBÉ EN MOROS I CRISTIANS VOLEM MÚSICA EN VALENCIÀ”, tot en un ambient molt agradable, desenfadat i festiu.

El Secretari General del BLOC JOVE, Fran Ferri, va assistir a l’acte junt al Secretari Comarcal de l’Alcoià-Comtat, Vicent Català, per acompanyar i fer costat a la Secretaria Local  del col·lectiu de joves del BLOC d’Alcoi, Alba Nadal. Es notava que el BLOC JOVE d’Alcoi té la ferma voluntat de canviar les coses, i que ha assolit un compromís insubornable amb la defensa de la llengua i la cultura dels valencians i les valencianes. Les lletres de les cançons del cantautor Andrés Valor, junt a versions pròpies d’altres artistes com Lluís Llach, Raimon i Ovidi, van animar als joves alcoians a seguir endavant, a treballar pel seu País, i a defensar i respectar les seues arrels i la seua identitat, i tot això està “en les nostres mans”, com reflexa el nom del seu proper disc que està a punt d’eixir a la venda.

Fran Ferri, Secretari General del BLOC JOVE, va felicitar al BLOC JOVE d’Alcoi pel bon treball i l’èxit de l’acte, i va animar a tots a seguir al contestà Andrés Valor perquè te “molt bona música, i millors lletres que conviden a la reflexió i son l’alé per seguir treballant per construir el País que volem”.

La iniciativa va deixar satisfets els organitzadors que estan pensant ja en altres activitats semblants en els propers mesos per mantenir viva la flama d'una joventut que vol canviar les coses i participar activament d'allò que succeix a la seua ciutat. Però des del BLOC JOVE d’Alcoi, no sols volen mantindre la flama amb festes i altres esdeveniments més lúdics, ja que al llarg dels propers mesos seguiran presentant propostes que beneficien a les joves i els joves alcoians i alcoianes.

Alba Nadal. Secretària Local del BLOC JOVE