Alba Nadal, Secretària Local del BLOC JOVE: “hem presentat aquest Pla, producte del treball de recerca de propostes atractives i necessàries per als joves alcoians”

El dissabte a les 20 hores, el Bad Voodoo es va omplir de gent per acompanyar als joves del BLOC en la presentació de la campanya “Escrivim el futur”. Sabina Gregorio i Alba Nadal, núm. 5 i 8 respectivament en la llista del BLOC per les properes eleccions de Maig van estar acompanyades pel regidor i candidat Rafa Carbonell durant els parlaments.

Sabina Gregorio va voler denunciar la inoperativitat del govern de Sedano i la inexistent política de joventut, ja que durant els darrers anys no s’ha fet res i per contra s’han agreujat els problemes que patim els joves amb l’excusa de la crisi. Alhora també va voler mostrar que hi ha una alternativa útil, que hi ha gent amb les idees clares, amb propostes, projectes e idees per canviar aquesta situació. Finalment va donar pas a l’espot de la campanya. (http://www.youtube.com/watch?v=1AMgCHGUCKk )

Alba Nadal, per la seua banda va voler donar algunes pinzellades al Pla Integral de Joventut del BLOC JOVE, que porta per lema, “Escrivim el futur” (http://escrivimelfutur.wordpress.com/ ), les propostes e idees que presenta el col·lectiu de joves del BLOC de cara a les properes eleccions. Un pla completament dirigit als joves i on podem trobar propostes i iniciatives provinents de tots els àmbits i sectors. L’habilitació d’un Casal Jove com a gran espai destinat i exclusiu a joves, entitats i associacions joves on puguen realitzar les seues tasques, puguen trobar tot allò que necessiten en matèria de formació, voluntariat, educació, i on també puguen tindre els joves un espai d’oci públic i alternatiu. El foment a la creació cultural, la creació d’una xarxa de transport públic de qualitat, la creació d’un sistema d’ajudes a les autoescoles i discapacitats perquè adapten els seus cotxes per obtenir el permís de circulació, fomentar les ajudes a la recerca d’habitatge o de feina… són algunes de les propostes que presenta el col·lectiu de joves del BLOC.

Finalment va tancar el torn de parlaments el candidat a l’alcaldia pel BLOC denunciant el tancament de TV3 al País Valencià i encoratjant als joves a escriure el canvi, a decidir el futur i a ser valents i decidits i no quedar-se a casa el 22 de maig.

Alba Nadal i Albero

Secretaria Local del BLOC JOVE d’Alcoi