Amb les Eleccions Generals espanyoles entre ambdues sessions

Una vegada més, des del Grup Municipal del BLOC-Compromís d’Alcoi, posem a l’abast de tots l’informació més completa possible sobre les Sessions Plenàries celebrades al nostre Ajuntament. Podreu veure el treball del BLOC-COMPROMÍS en particular, però també el del Govern en general, amb els nostres socis de coalició, i allò que puga dir l’oposició, per jutjar cada discurs per vosaltres mateixos. Així, us resumim allò que va tractar cadascuna de les sessions afegint els enllaços als seus vídeos corresponents, facilitant d’aquesta manera poder accedir més ràpidament al fragment del vostre interés.

El Ple del mes d’octubre va tractar temes importants pel seu propi contingut, però més interessants per la proximitat de les Eleccions estatals. Veiem doncs la postura del PP respecte la legionel·la; les postures del PSOE, EU, PP i BLOC, en una primera ronda, respecte una moció presentada per UPyD al voltant de la conveniència de la desaparició de les Diputacions Provincials, i la corresponent resposta en una segona tanda del PSOE, EU, PP i BLOC; el Vicealcalde Rafa Carbonell respon com a Regidor d’Esports unes preguntes-trampa del PP; David Abad contesta les rèpliques de Rafa Sanus sobre les taxes i els deutes en 12345 vídeos, més un d’EU; i per últim, unes declaracions del PP sobre el Boulevard.

Segur que al Ple de novembre trobeu moments “interessants” i com que sé que us divertireu us deixe els temes sencers, amb rèplica i contra rèplica: sobre el tema de les escoles taller, els canvis a la Cavalcada del 2012 (atenció a l’actuació estelar del regidor del PP Mario Santacreu i les caretes dels seus companys de bancada!), els punts d’il·luminació nadalenca, Serelles, factures del PP als caixons, i un especial PP: “Por un Puñado de votos”.

A més, us recorde que, per les festivitats de Nadal, el Ple del mes de desembre se celebrarà el dimecres 21.