El Grup Municipal queda amb 5 Regidors i 4 eventuals

Hui dijous, 24 de maig de 2012, el Grup Municipal del Bloc-Compromís a l’Ajuntament d’Alcoi ha organitzat una roda de premsa amb els mitjans de comunicació de la ciutat i en la que han participat David Abad com a Portaveu del Grup Municipal i Sabina Gregorio com a Regidora de Joventut.

Com s’ha anunciat de bon principi, el Bloc- Compromís ha decidit renunciar a un dels llocs d’eventual dels que es disposava des del començament de la legislatura. Aquest eventual s’haguera incorporat inicialment al departament d’Hisenda, atenent l’ajuda necessària per fer front al desastre econòmic heretat de l’anterior legislatura. Finalment no va poder ser així i es va decidir donar un impuls major a una altra àrea municipal que necessita d’un extra d’ajuda, com és l’àrea de Joventut.

Declaració en àudio-mp3: punxeu ací.

La persona triada va ser Anna Climent, qui reunia la seva gran preparació amb la il·lusió d’encarregar-se d’aquest projecte, tot interrompent la seua situació laboral privada com a professora. La incorporació d’Anna es va anar endarrerint pel retràs en la confecció dels Pressupostos Municipals.

Però la situació econòmica desastrosa heretada del PP ha provocat la confecció d’uns Pressupostos Municipals que demanen a la ciutadania unes mesures d’estalvi i uns esforços extraordinaris i així se’ls està explicant des del Govern; com no podia ser d’una altra manera, el Bloc- Compromís d’Alcoi creu just i adient col·laborar amb l’esforç amb una mesura d’estalvi més i és per això que es renuncia a aquest lloc d’eventual.

Si bé l’estalvi que suposa no salvarà aquesta ciutat del desastre a que ens ha abocat el partit que hui s’asseu a l’oposició i, a més, la manca d’ajuda significarà un esforç suplementari per dur endavant la tasca que s’ha de dur a terme a l’àrea de Joventut, el Bloc- Compromís vol demostrar a la ciutadania que els seus representants aporten la seua part al sacrifici que se’ns demana a tots en aquests temps difícils.

Des del Govern que compartim ja es va aconseguir retallar, per aquest tipus de conceptes, al voltant dels 180.000 euros anuals; en haguera agradat, naturalment, que els nostres socis de Govern ens hagueren acompanyat en l’adopció d’aquestes mesures necessàries.

Grup Municipal Bloc- Compromís Alcoi