D’acord amb  Reglament de Primàries de la coalició Compromís, la Comissió Electoral Local ha convocat un acte electoral municipal de primàries del col·lectiu d’Alcoi, que tindrà lloc el proper dilluns, dia 19, a les 8’15 de la vesprada a la seu local-comarcal del col·lectiu, carrer Bartolomé J. Gallardo, 2.

Segon el regidor Paco Blay, membre de la Comissió Electoral Local, “es tracta que tots els candidats, tant el dos disposats a encapçalar la llista com els altres 20 que formaran part de la llista,  puguen expressar les seues inquietuds, projectes i tot allò que consideren escaient perquè els ciutadans els puguen conèixer “en directe”. Per això mateix l’assemblea serà oberta a tots els ciutadans que tinguen interès, i no solament restringida als militants, simpatitzants o inscrits”.

Per donar agilitat a l’acte, la Comissió Electoral Local ha decidit organitzar l’acte de la següent manera:

–          primer, parlaran durant 10 minuts com a màxim els dos candidats a encapçalar la llista;

–          després, els 20 candidats que formaran part de la llista disposaran d’un temps de 5 minuts com a màxim per a explicar el que consideren escaient;

–          tancarà l’acte un torn obert de paraules.

L’ordre de les intervencions el marcarà la relació aleatòria de la web de Primàries d’eixe dia a l’hora de començar l’acte.

Des de Compromís fan una crida als que tinguen interès o curiositat per conèixer de prop els candidats i el procediment, per si desitgen encara inscriure’s per votar en les primàries. El termini d’inscripció per poder participar en el procés de primàries es tancarà el proper dia 21, i les votacions tindran lloc per internet durant els dies 28, 29 i 30, i presencial el dissabte 31.

Declaració en àudio-mp3: punxeu ací.

Paco Blay, regidor de Compromís a l’Ajuntament d’Alcoi