Segons informa el secretari local de Compromís a Alcoi, Màrius Ivorra, ha finalitzat el període d’inscripció de  ciutadans per a poder votar en el procés de primàries amb vora 500 ciutadans inscrits.

En l’àmbit comarcal s’han inscrit més de 1.300 i a nivell de País Valencià se supera la xifra de 40.000. “Estem molt satisfets perquè s’han superat totes les expectatives i hem assolit les xifes més elevades dels diferents processos de primàries dels partits que els han dut a terme. I més si es té en compte que ara s’elegiran tots els candidats autonòmics i locals: tant la persona que optarà a la presidència de la Generalitat com els diputats a Corts Valencianes i regidors i alcaldes”.

Ivorra adverteix, finalment, que “el procés de primàries representa una total obertura de Compromís a la societat i una nova manera de triar els seus candidats. Un mecanisme que es gesta de baix cap a dalt, al contrari del que fan la majoria dels partits. És una bona mostra de salut democràtica i d’implicar la ciutadania en la vida política”.

Acaba la seua nota el secretari Local recordant que  totes les persones inscrites podran votar per internet els propers dies 28, 29 i 30,  o personalment el dissabte 31 de gener a la seu de Compromís, carrer Bartolomé J. Gallardo, 2”.

Declaració en àudio-mp3: punxeu ací.

Màrius Ivorra

Secretari Local Compromís Alcoi