Des de Compromís Alcoi i seguint pel camí de buscar totes les possibles vies per tal d’impedir que l’aqüífer de La Canal estiga en perill per causa de la instal•lació d’Alcoinnova ha demanat hui a la Conselleria de vivenda, obres públiques i vertebració del territori que inicie l’expedient de revisió d’ofici de tot el Projecte.
David Abad, portaveu de Compromís a l’Ajuntament d’Alcoi, afirma que “agafant les paraules del Conseller d’Economia Sostenible, Rafa Climent, el divendres passat, nosaltres mateixos com a Grup Municipal presentem aquesta sol•licitud de Revisió d’Ofici de tot el projecte.” La revisió d’ofici implica tornar a revisar tot l’expedient, tots els acords i tots els informes.
Abad continua dient que “tots sabem que amb les presses que va tindre el PP en aprovar el projecte no va atendre pràcticament cap al•legació de les que es van fer, es va posposar l’impacte ambiental de les conduccions de subministraments i es van obviar els informes negatius municipals. Per això és necessària la revisió d’ofici.”
Compromís Alcoi confia que la Conselleria accepte fer aquesta revisió i que l’Ajuntament d’Alcoi i la mateixa plataforma de Salvem se sumen, demanant-ho també, i poder fer més força per revertir el projecte.

David Abad, Portaveu de Compromís a l’Ajuntament d’Alcoi

Declaració en àudio-mp3: punxeu ací.