Arran de la dimissió per motius familiars del company David Abad en estiu, Màrius Ivorra entrarà en el plenari d’octubre com a regidor i portaveu del grup municipal. Aquesta incorporació es farà efectiva en octubre perquè és quan han arribat els papers de la junta electoral central.

Fins ara Ivorra estava duent a terme les tasques de secretari de grup, per tant, en saber-se que ell seria el nou regidor, Compromís Alcoi va engegar un procés obert de selecció del nou secretari o nova secretària municipal. En les bases del concurs hi havia requisits i mèrits que havien de justificar-se amb un currículum i una carta de presentació.

Al procés van optar 12 persones de les quals una va entregar la documentació fora del termini i 4 no complien amb tots els requisit. Aquest extrem es va verificar en la Seu Central de València. Tanmateix, tots els aspirants van ser qualificats i, en cas d’haver sigut els més puntuats haurien quedat exclosos.

La puntuació la va realitzar un comité nomenat per a l’ocasió format per 6 membres, 3 de l’executiva local del partit i 3 del grup municipal. La valoració dels candidats es va separar en 2 blocs, al bloc A hi havien 7 apartats en el que es puntuava entre sí o no; i el bloc B on hi havien 5 apartats que es puntuaven de 0 a 5. Aquesta valoració la va fer de manera independent cada membre del comité i després es va fer una posada en comú de les puntuacions i una mitjana de les mateixes.

L’aspirant que més puntuació va obtindre va ser Àlex Cerradelo qui en el moment de fer-se efectiva la renúncia de Màrius Ivorra com a secretari per a esdevindre regidor, entrarà al seu lloc en període de proves durant 3 mesos, tal com figurava en les bases del concurs.

Amb aquests canvis Compromís tanca la seua reestructuració del grup municipal que es va iniciar fa uns mesos i de manera inesperada amb la defunció del nostre company Raül Seguí, que va ser substituït per Sabina Gregorio; després la dimissió de David Abad que culminarà amb la incorporació de Màrius Ivorra i per últim, el lloc vacant de Màrius com a secretari de grup que serà cobert per Àlex Cerradelo, el guanyador del procés selectiu obert.

Grup municipal Compromís Alcoi