Quan des del col·lectiu de Joves PV a les comarques es plantejaven les seues accions pel mes de març tenien molt clar que el 8M i el 31M eren dues dates importants, i que les reivindicacions feminista i trans anaven de la mà.

Per això, aquest 31 de març, Dia Internacional per la Visibilitat Trans, des del col·lectiu han presentat el seu mural per commemorar aquest dia. Amb aquesta acció, des del jovent valencianista volen reivindicar els drets de les persones trans, així com la importància de la tolerància i la diversitat en la nostra societat. Així, el lema escollit pel mural ha sigut “La diversitat ens enriqueix, la tolerància ens uneix”. A més a més, en un moment en què la Llei Trans Estatal està d’actualitat, des de Joves PV han volgut reivindicar la unitat del feminisme i del col·lectiu LGTBI per defensar els drets trans. Per això, des de Joves PV, Javi Sansalvador explica que “la construcció d’aquest mural va començar amb motiu del 8M, amb una pluja d’idees participativa en què totes les persones de la comarca van poder aportar les seues opinions”. A partir d’aquestes idees es va fer el disseny de la imatge i el lema del mural, i posteriorment es va començar a pintar.Durant el procés de pintura, al Carrer de la Font del Cavaller de Banyeres, gran quantitat de joves i veïns es van anar apropant per ajudar i participar. A més a més, s’ha comptat amb la col·laboració de diferents entitats juvenils i LGTBI, com Ponts d’Igualtat, Mariola Violeta, Cau de Raboses i el Casal de la Joventut.Ara, pel 31M es presenta aquest mural col·laboratiu, resultat de la feina realitzada durant un mes. I a més, també per commemorar aquest dia, des del col·lectiu juvenil realitzaran un debat per Twitch amb Paca la Piraña, Mónica Oltra i Daniela Requena.