Pàrking Uxola
EL BLOC DENUNCIA LA FORMA EN QUÈ VA A CONSTRUIR-SE L’APARCAMENT DE LA UXOLA Paco Blay: “La forma en què va construir-se l’aparcament de la Uxola és el més inadequat per als interessos dels ciutadans i dels usuaris del mercat de Sant Roc. Sembla muntat més com un negoci que com un servei”