Begonya Doménech: «Compromís és una coalició de partits, i qualsevol col·lectiu té l’opció d’unir-se a ella tal com ha succeït en moltes poblacions del País Valencià en els últims anys”

Després de les informacions aparegudes recentment en mitjans de comunicació, on la confluència GUANYAR Alcoi mostrava la seua predisposició a compartir espai electoral en les pròximes eleccions, i després de rebre una sol·licitud de reunió, el passat dia 17 de gener per tractar aquesta possibilitat, COMPROMÍS Alcoi manifesta la seua intenció de comparéixer a les eleccions municipals en solitari i amb les sigles de la mateixa formació composta pel BLOC, Iniciativa i Verds.

Això sí, després dels comicis del mes de maig, COMPROMÍS emplaça a les forces progressistes a establir un pacte conjunt que aporte al municipi polítiques realment d’esquerres.

En opinió de la secretària local de COMPROMÍS Alcoi, Begonya Doménech, ara per ara, i analitzada la situació de divisió interna i lluites de poder existents en les confluències que conformen Guanyar, “considerem que el millor és presentar les nostres propostes a la ciutadania i els nostres candidats i candidates membres de la Coalició COMPROMÍS. No obstant això, per descomptat que deixem les portes obertes per a parlar a posteriori i tractar de conformar un govern d’esquerres després de maig, un govern que fixe les prioritats sobre les persones i no sobre interessos particulars, ni al dictat dels partits polítics d’àmbit estatal”.

Doménech recorda que COMPROMÍS és una coalició de partits, i que qualsevol col•lectiu té l’opció d’unir-se a ella tal com ha succeït en moltes poblacions del País Valencià. “Som una organització oberta, que suma interessos comuns”, ha conclòs Doménech.

Begonya Doménech
Secretària Local Compromís Alcoi