Després de les informacions aparegudes recentment en mitjans de comunicació, on la confluència GUANYAR Alcoi mostrava la seua predisposició a compartir espai electoral en les pròximes eleccions, i després de rebre una sol·licitud de reunió, el passat dia 17 de gener per tractar aquesta possibilitat, COMPROMÍS Alcoi manifesta la seua intenció de comparéixer a les eleccions municipals en solitari i amb les sigles de la mateixa formació composta pel BLOC, Iniciativa i Verds.

Això sí, després dels comicis del mes de maig, COMPROMÍS emplaça a les forces progressistes a establir un pacte conjunt que aporte al municipi polítiques realment d’esquerres.

En opinió de la secretària local de COMPROMÍS Alcoi, Begonya Doménech, ara per ara, i analitzada la situació de divisió interna i lluites de poder existents en les confluències que conformen Guanyar, “considerem que el millor és presentar les nostres propostes a la ciutadania i els nostres candidats i candidates membres de la Coalició COMPROMÍS. No obstant això, per descomptat que deixem les portes obertes per a parlar a posteriori i tractar de conformar un govern d’esquerres després de maig, un govern que fixe les prioritats sobre les persones i no sobre interessos particulars, ni al dictat dels partits polítics d’àmbit estatal”.

Doménech recorda que COMPROMÍS és una coalició de partits, i que qualsevol col•lectiu té l’opció d’unir-se a ella tal com ha succeït en moltes poblacions del País Valencià. “Som una organització oberta, que suma interessos comuns”, ha conclòs Doménech.

Begonya Doménech
Secretària Local Compromís Alcoi