ImageEL BLOC CONSIDERA QUE EL PP ESTÀ FENT PUBLICITAT AMB DINERS DE TOTS ELS ALCOIANS

Paco Blay: “Totes les trameses que estan arribant a les cases, o encartes en els diaris, resulten enganyoses perquè parla de coses que no s’han fet; és per tant publicitat, no informació”

El portaveu i regidor del Bloc a l’Ajuntament d’Alcoi, Paco Blay, ha manifestat la seua oposició a la forma en què el govern municipal està fent arribar publicitat pròpia als ciutadans per diferents mitjans. El regidor considera que aquests papers que estan arribant a les cases o que es publiciten en diaris no es pot considerar informació sinó senzillament publicitat, i per tant ho hauria de pagar el Partit Popular dels seus fons, com si fos part de la campanya d’imatge que vol recuperar, i no dels fons de l’Ajuntament, que són de tots els alcoians i estan per a altres coses més necessàries i útils per al ciutadà.
El portaveu del BLOC considera que és “informació” municipal, per exemple, explicar com separar la brossa, els terminis dels pagaments d’un impost, canvis en la circulació de vehicles, novetats en algun servei, anuncis d’alguna prestació nova, etc. Però res d’açò està fent el govern municipal: és solament publicitar projectes o idees de forma enganyosa, ja que alguns no estan fets (el Miguel Hernández), altres estan parats (el teatre Calderon o els jutjats) i altres ni estan pressupostats (la Biblioteca de la Uxola) ni tan sols aprovats. I, a més a més, no aporten res a la ciutat com per a què el municipi tinga que carregar amb les despeses dels capritxos del govern municipal.
Per tant “dels del BLOC  pensem que açò forma part d’una campanya d’imatge del partit i que per tant l’hauria de pagar el propi partit, ja que seria injust que l’erari municipal sufragara les despeses de les campanyes publicitàries d’imatge que el PP vulga portar endavant. Que faça les campanyes que crega convenient, però amb els dinés del partit, no del poble”.
Fa uns mesos van començar amb un documental sobre la variant de l’autovia, que no tenia ningun sentit que es fera des del propi Ajuntament, perquè no ha servit de res. “En Comissió Informativa vam demanar que les picabaralles dels partits que se les paguen els partits i preguntàrem pel que va costar. La resposta va ser que ho havia pagat l’Ajuntament però no ens van dir el cost total. I ara està passant el mateix en les cartes que arriben a les cases, també incompletes i enganyoses i la publicitat escrita en diaris, que és publicitat, no informació i al poble no li aprofita de res”.

Paco Blay. Portaveu del Bloc a l’Ajuntament d’Alcoi.