ImageELS CAPS DE LLISTA DEL BLOC CONSIDEREN VERGONYOSA LA CARRERA DE LES “OFERTES” MERCANTILS DELS DOS GRAN PARTITS

Rafel Climent: “Tots dos partits semblen botiguers oferint contínues rebaixes i ofertes de manera sistemàtica i progressiva, segons el que oferesca la competència, oblidant-se dels problemes reals dels ciutadans”

Els caps de llista al Congrés i al Senat pel BLOC, Rafa Climent, alcalde de Muro i Paco Blay, portaveu a l’Ajuntament d’Alcoi, han denunciat el que consideren un autèntic mercadeig vergonyós per part dels dos grans partits, el PP i PSOE, en la precampanya electoral.

Consideren els dos candidats que les contínues “ofertes” en metàl·lic o en avantatges  materials de tota mena que venen oferint tant el PP com el PSOE semblen una nova edició a la inversa del “i tu més”; ara diuen a quasi tot el que el que escolten els altres: “i jo més” (o, com deia el gran Groucho Marx, “y dos huevos duros”). Ara es tracta de veure qui ofereix més, com si foren comerciants anunciant els seus productes o venedors de mercat cridant més fort que la seua competència per tal d’atraure al seu barracot els clients de l’altre.

Segons Climent, “de continuar en aquesta línia, al final tot serà de bades, quan tothom sap que els autèntics problemes dels ciutadans no són uns quans euros més o menys sinó tots aquells que tenen a veure amb la qualitat de vida dels ciutadans; i aquests problemes són els que s’haurien de resoldre de debò. Aquesta carrera de “rebaixes” i ofertes és senzillament vergonyosa i diu molt de la poca serietat amb què estan actuant els dos grans partits”.

Blay insisteix en la mateixa línia i recorda que “no cal que regalen diners ni un ni l’altre, el que han de fer és millorar la sanitat, construir més escoles i escoletes, i crear moltes més places públiques per a la tercera edat, que cada vegada en fan més falta i les pensions no donen per a pagar-se una plaça en residència privada”

Rafel Climent. Alcalde de Muro i Candidat al Congrés.