ImageEL BLOC DE LES NOSTRES COMARQUES AUGMENTA LA SEUA INFLUÈNCIA EN LA DIRECCIÓ NACIONAL DEL BLOC

Paco Blay: “Els resultats del darrer Congrés del BLOC han ratificat el creixement de la influència del col·lectiu comarcal en la direcció nacional, a l’obtenir representants en la majoria dels òrgans de direcció -executiva, Consell, i Comptes- i institucionals”

El regidor i portaveu del BLOC a l’Ajuntament d’Alcoi, Paco Blay, ha informat que en el darrer Congrés del BLOC la militància de les nostres comarques –Alcoià, Comtat i Foies de Castalla i de Xixona- ha augmentat la seua influència en la direcció del partit ja que en les eleccions als diferents òrgans de l’organització política ha obtingut representació en els més decisius, com són l’Executiva Nacional, el Consell Nacional i la Comissió de Revisió de Comptes.

El regidor del BLOC a l’Ajuntament d’Alcoi, Rafel Carbonell, serà d’ara endavant el membre de l’Executiva que portarà endavant la Secretaria de Política Institucional, encarregada de mantenir les relacions entre el partit i els càrrecs institucionals (diputats, alcaldes i regidors) així com donar suport a les activitats que els militants del BLOC desenvolupen dins les institucions coma representants polítics.

Per la seua banda, Paco Blay, portaveu a l’Ajuntament d’Alcoi, i Jordi Davó, militant d’Alcoi i tècnic lingüístic a la Universitat d’Alacant, han estat elegits membre del Consell Nacional, màxim òrgan de decisió entre Congressos i responsable de marcar la línia política  a seguir, els temes bàsics de campanya, aliances, candidats a les eleccions generals i europees, etc.

Rafael Climent, alcalde de Muro, seguirà sent el referent del BLOC en la comarques de la província d’Alacant al continuar desenvolupant la presidència de l’Assemblea d’alcaldes i regidors del BLOC del País Valencià i ser el portaveu del partit en la Federació Valenciana de Municipis i Províncies.

Finalment, David Abad, secretari del grup municipal a l’Ajuntament d’Alcoi, estarà present en la Comissió de Revisió dels Comptes, encarregada del bon i transparent funcionament de l’economia del partit.

Paco Blay. Portaveu del Bloc a l’Ajuntament d’Alcoi.