ImageEL BLOC DEMANARÀ EN EL PLE UNA REUNIÓ EXTAORDINÀRIA DEL CONSELL DE SALUT AMB PRESÈNCIA DEL GRUPS POLÍTICS, VEINS I AGENTS SOCIALS

Paco Blay: "Donada la importància del darrer brot de legionel·la, i donat que el Consell de Salut ha restringit  la representativitat dels seus membres –com les Associacions de Veïns-, demanem un Consell extraordinari i obert a més persones i col·lectius”.

El regidor i portaveu del BLOC a l’Ajuntament d’Alcoi, Paco Blay, presentarà en el proper plenari de l’Ajuntament, un Prec per a que es demane a la Conselleria una reunió extraordinària del Consell Comarcal de Salut que estiga oberta de forma excepcional a grups polítics, representants veïnals i agents socials. “Es tracta d’un greu problema de Salut pública en el qual hem de col·laborar tots, i l’administració responsable ha d’actuar amb total transparència”.

El Prec diu literalment el següent:

“El darrer brot de legionel·la sofert per la nostra ciutat és preocupant. Especialment perquè es tracta d’un tema de salut pública greu, ja que tant en el brots anteriors com en aquest han resultat malauradament persones mortes. Els representants  públics són responsables de posar tots els mitjans al seu abast per a resoldre’l de forma satisfactòria i urgent. I tots els agents socials i grups politics hauríem de col·laborar en la millor solució, perquè és un problema de tota la societat.

Però cal que també els més directament relacionats amb el problema actuen amb total transparència i posen a disposició de la societat la informació veraç de la qual es dispose.

Per això considerem que s’hauria de convocar de forma extraordinària una reunió  del Consell Comarcal de Salut, oberta de forma excepcional als representants dels veïns, dels grups polítics i dels diferents agents socials (empresaris, sindicats, organitzacions professionals…) que no tinguen representació en el Consell.

Per això formulem el següent PREC:

Sol·licitar a la Conselleria  de Sanitat la convocatòria d’una reunió extarordinària del Consell Comarcal de Salut sobre el problema de la legionel·la a Alcoi, en la qual tinguen presència de forma excepcional als representants dels veïns, dels grups polítics i dels diferents agents socials que no tinguen representació natural en el Consell.”

Paco Blay. Portaveu del Bloc a l’Ajuntament d’Alcoi.