El BLOC d’Alcoi recorda que el PP encara no ha fet res per impulsar empreses de reaprofitament de la brossa.
Rafa Carbonell: «Des del juliol del 2008, que ho va proposar el BLOC en el Ple i ho va aprovar el govern municipal, no s’hi ha avançat gens. I és una mesura econòmica de moltes possibilitats, que potencia sobretot la iniciativa dels emprenedors joves”. Declaració en àudio-mp3: punxeu ací.