Recollida de Brossa
EL BLOC DENUNCIA QUE EL SERVEI DE RECOLLIDA DE BROSSA HAURIA DE MILLORAR NOTABLEMENT Paco Blay: “El govern municipal, en defensa dels interessos dels ciutadans, hauria de controlar millor el funcionament dels serveis municipals privatitzats que funcionen amb deficiències, com està ocorreguent amb el de la brossa”