Senyora Granados, volem un centre de mediació i convivència.
SENYORA GRANADOS, VOLEM UN CENTRE DE MEDIACIÓ I CONVIVÈNCIA Tothom és conscient que convivim amb els conflictes de forma quotidiana en tots els àmbits de la nostra vida. Els conflictes són naturals i consubstancials a la condició humana. Per tant, no ens hem d’estranyar si ens veiem envoltats i immersos en cap conflicte. Qualsevol tipus […]